суботу, 24 січня 2009 р.

Привіт, мій Бложе:)
Ідея з веденням блога була хороша, а от із реалізацією щось не склалось. Ну, не виробляється в мене звичка записувати свої думки. Не знаю. Щось не спрацьовує і все. А от зараз чомусь захотілось зайти сюди і щось написати. Я ще не знаю що, але менше з тим.
Коли люди не знають що їм говорити - говорять про погоду. От і я почну з неї:) У Києві зараз ніч і за вікном ллє дощ. Так дивно - 24 січня а тут дощ. Дуже дивно. Одним словом, погода геть не зимова. Новий рік вже давно минув (до речі з Новим 2009 роком бика:)) і мені вже страшенно хочеться весни, тепла, зелені і т.д.. А ще ж тільки січень закінчується, а попереду ще цілий лютий та й березень не думаю, що порадує гарною погодою. Але ж треба бути оптимістом. Тож, якщо цей дощ за вікном змиє весь сніг і на землі зазеленіє хоч трошки травички - я буду дуже вдячна:)
Щось я засиділась в неті. Треба вже йти спатоньки. Добраніч, Бложе:) Хай мені насниться весна:)
P.S. Якщо мені прийде щось розумне в голову - обіцяю обов"язково сюди зазирнути:)

Немає коментарів: