вівторок, 9 грудня 2008 р.

Прийшла зима

Сьогодні до нас прийшла зима. Календарна зима настала вже тиждень тому, але саме сьогодні випав перший сніг. Зранку все почалося з дощу, який перейшов у сніг, потім знову перейшов у дощ, а увечері знову пішов сніг і от тепер все навкруги біле. Гарно так. І хай він мокрий і до ранку розтане, але все одно приємно.
Загалом день у мене сьогодні не видався, може тому і завітала знову до свого блога. От, сиджу, треба писати дісєр, а в голову нічого не лізе, і читати нічого не хочеться, і взагалі настрій якийсь поганий...
Правда є в мене й приємна новина. Купила сьогодні новий диск Святослава Вакарчука "вночі". Це, мабуть, єдине, що зкрашує мій сьогоднішній вечір, чи то пак уже ніч. Ну, сама назва зобов"язує:) Альбом мене дуже приємно здивував. Взагалі, після Моделі я думала він себе вже вичерпав. А потім знову і знову виходили нові цікаві альбоми. Найбільше я була вражена піснею Веселі часи. Вона була настільки влучною і вчасною. Просто такого роду поетичні реакції на події в минулому належали літ. класикам, фольклору. А так, щоб тепер хтось робив щось подібне, то дуже рідко. Одним словом заповажала Вакарчука після цього і зовсім не вважаю його кон"юктурним, як деякі кажуть. Та зараз я не про те. Новий альбом просто клас. Мені дуже сподобалось. Такий свіжий і новий. Стилістика пісень трохи змінилась, але характер Вакарчука все одно прочитується. Я не дуже розбираюсь у музиці, але як на мене, то альбом вийшов більше джазовим ніж роковим, а ще західноукраїнські фольклорні мотиви відчуваються.

Немає коментарів: